Huisstijl met de tijd mee

Hoe herkenbaar een huisstijl ook is, na verloop van tijd is het verstandig om een op een rijtje te zetten of uw huisstijl nog altijd past bij de actualiteit van vandaag.

Met de tijd meegaan binnen uw huisstijl hoeft niet te betekenen dat u een compleet nieuw logo nodig hebt. In de praktijk merken wij er voor veel bedrijven al een update mogelijk is zonder de basis van het logo aan te passen. We kijken dan ondermeer naar de toepassing van het logo en de combinatie met andere visuele elementen binnen de huisstijldragers, zoals drukwerk, opmaak van advertenties, folderlijn enzovoorts.

AnnietavanderWal-Solide-communicatieDe praktijk van Annieta van der Wal groeit ook mee met haar tijd. Waar de nadruk eerst lag op huidverzorging, heeft Annieta zich meer en meer gespecialiseerd in huidverbetering. Zo kan nieuwe apparatuur met lichtflits technologie ingezet worden bij de behandeling van overbeharing, couperose en andere onrusten in de huid.

Met een update in de huisstijl is de praktijk van Annieta van der Wal weer helemaal bij de tijd.

Translate »