Jouw verhaal is cruciaal

Verkopen is vertellen. 

Hoe komt het dat mensen jouw product kopen, of jouw product juist laten staan?

In een vaak overvolle markt met gelijkwaardige producten of diensten is resultaat boeken in je verkopen geen vanzelfsprekendheid. Jouw verhaal is cruciaal. Cruciaal om de aandacht van de juiste mensen te pakken en cruciaal om ze aan te zetten tot de aankoop van jouw product.

 Een doordacht en authentiek verhaal doet recht aan je product en stimuleert de verkoop.

Product en markt
Ga op zoek naar de meerwaarde van je product en zorg dat je weet bij wie dit past. Zo vind je makkelijker manieren waarop en plekken waar je jouw doelgroep bereikt en voorkom je dat je blind aan het proberen bent.

Besef dat een verhaal meer is dan woorden. Het is de totale beleving!

Vorm en inhoud
De bekende uitspraak ‘Eén beeld zegt meer dan 1.000 woorden‘ onderstreept dat een verhaal niet zonder een passende uitstraling kan gaan. In veel gevallen vertelt het gekozen beeld zelfs het complete verhaal en zijn een of twee woorden voldoende om dit kracht bij te zetten.

De mix
Staat je verhaal als een huis? Bepaal dan de weg naar jouw klanten. Op welke momenten kan jij je verhaal doen? Welke stappen zijn nodig om mensen te informeren, te enthousiasmeren en tot actie over te laten gaan?

Wij helpen je verder…

  • Met het realiseren van jouw ambities.
  • Met het bepalen van de totale beleving van jouw verhaal.
  • Met het promoten van je product of dienst.
  • Met het afstemmen van marketing en communicatie op je doelgroep.
Translate »