Solide communicatie voor Klif

Solide communicatie ondersteunt Stichting Klif (Klif) als sponsor met marketing en communicatie. Klif staat voor ‘Klassiek Leeft In Flevoland’. De in 2012 opgerichte stichting organiseert klassieke muziek in Flevoland.

Solide communicatie werkt aan de visuele identiteit van Klif en ontwikkeld de website.

Het nieuwe logo dat de basis vormt voor alle visuele communicatie.Met het ontwerpen van een logo hebben we de eerste stap gezet in het neerzetten van de basis van de communicatie van de stichting.

Uitgangspunt in dit logo is geweest om met eenvoudige vormen de identiteit van Stichting Klif te vatten en een onderscheidend logo te ontwerpen.

We hebben gekozen om een typografisch logo te maken met een lettertype dat aansluit bij ‘muziek’ en ‘klassiek’. De vormen van de letters verwijzen naar affiches uit klassieke tijden als Art Deco in de jaren ‘30. De krommingen in de letters staan symbool voor de muziek.

De kleuren (donker paars/grijs en geel/goud) staan voor waardevol, luxe en genieten.

Binnenkort vindt u op www.stichtingklif.nl het resultaat en alle informatie over de stichting.

Translate »