Goed genoeg!

14.95

Laat je meevoeren in deze ontdekkingstocht naar je ware identiteit en levensstijl als rechtvaardige en ervaar de zegeningen van God in je leven als nooit tevoren.

NU: GRATIS VERZONDEN!

Goed genoeg!
Goedgenoeg-Solide-communicatie-BackGoedgenoeg-Solide-communicatie-Cover

Productbeschrijving

Veel mensen verlangen naar een leven in vrijheid en overwinning, maar gaan gebukt onder schuld en veroordeling. Ook Harry Coffman leefde jarenlang met het gevoel dat hij niet goed genoeg was. In zijn boek ‘Goed genoeg!’ vertelt hij zijn levensverhaal en hoe hij er door een schokkende gebeurtenis achter kwam dat er iets mis met hem was. “Ik was al jaren christen en wist dat mijn zonden vergeven waren, maar ik had nog steeds last van zondige gedachten. Mijn gebeden werden niet verhoord. Wat ik in de Bijbel las, werkte niet voor mij en ik vroeg me af waardoor dat kwam. Het kon niet aan God liggen, dus het had met mij te maken. Er moest iets mis zijn met mij.”

Goedgenoeg-Solide-communicatie-BackOm God te zoeken voor een antwoord, trekt Harry zich drie jaar in de bossen terug. Daar ontdekt hij een geheim: “Ik begreep ineens, door een openbaring van God, wat het werkelijk betekent om door Jezus Christus gerechtvaardigd te zijn. Het bracht me in de armen van God de Vader. Ik weet nu dat ik goed genoeg ben. Sinds die tijd zijn er wonderlijke dingen in mijn leven gebeurd. Ik merk de gunst en zegen van God op mijn leven nu ik in de volheid leef van wat Jezus op Golgotha heeft volbracht. De druk om te voldoen aan de verwachtingen van anderen is van me afgevallen. Ik ben vrij! ”

Op pakkende wijze beschrijft Harry Coffman zijn zoektocht naar zijn identiteit als rechtvaardige. Het tweede gedeelte van dit boek is meer praktisch van aard en laat zien hoe je zelf als rechtvaardige kunt leven. Laat je meevoeren in deze ontdekkingstocht naar je ware identiteit en levensstijl als rechtvaardige en ervaar de zegeningen van God in je leven als nooit tevoren.

Reviews

Er zijn nog geen reviews.

Wees de eerste om “Goed genoeg!” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

U vindt misschien ook leuk…